تاریخچه رادصا
راهبردهاي اطلاعات در صنعت امروز از سال 1383 فعاليت خود را تحت عنوان تيم طراحي و توسعه سيستم هاي نرم افزاري آغاز نمود. رادصا در مدت فعاليت خود ارتباط خوبی با محافل دانشگاهی برقرار کرده، که موجب شده دانش فنی و مهندسی نیروهای خود را همواره در بالاترین سطوح نگاه دارد. همچنین حاصل همکاری رادصا با شرکت های مشاور دست اول در امور فناوری اطلاعات و شرکت هاي عمراني، بومي سازي سيستم هاي اطلاعاتي و طراحي و ساخت سيستم ناوبري خودرو مبتنی بر GIS براي اولين بار در کشور، توسط اين تيم فني بود.
با افزايش ارتباط با سازمان هاي مختلف و گسترش دامنه ي مشتريان و مخاطبان مجموعه رادصا، در ابتداي سال 87 راهبردهاي اطلاعات در صنعت امروز به صورت شرکت (با مسؤليت محدود) به ثبت رسيد تا خدمات این مجموعه به شکل مدون تر و با نظم بيشتری به سازمان هاي مختلف ارائه گردد.
تولید نرم افزارهای سفارش مشتری و شرکت در پیمان های توسعه نرم افزارهای سازمانی در ابتدای فعالیت رادصا به عنوان راهبرد اصلی شرکت توسط مدیران این مجموعه انتخاب گردید. اما در سال 91 پس از انجام چند پیمان موفق از جمله طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت آموزش (EMS) حوزه علمیه قم، هیت مدیره رادصا تصمیم گرفت علاوه بر راهبرد قبلی، طراحی و تولید محصولات کاربردی که نیاز اصلی نهاد ها، سازمان ها و بنگاه های بزرگ و کوچک اقتصادی کشور بود در دستور کار تیم فنی شرکت قرار گیرد. از جمله این محصولات می توان به سامانه مدیریت برگزاری همایش ها و سمینارها با عنوان تجاری رادسمینار (RadSeminar)، سامانه جامع مدیریت آرشیو (RadArchive) و سامانه اتوماسیون اداری راد آفیس (RadOffice) اشاره نمود.
سامانه دیگری که توسط تیم فنی رادصا با مشاوره متخصصین حوزه ورزش و سلامت و همچنین اداره تربیت بدنی جامعه المصطفی (ص) العالمیه برای اولین بار در کشور طراحی و پیاده سازی گردید، اولین سامانه جامع تخصصی اتوماسیون ورزشی کشور به نام حکیم می باشد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بررسی این محصول و برگزاری جلسات کارشناسی، سامانه حکیم را به عنوان یک محصول دانش بنیان تأیید نمود و بدین ترتیب شرکت رادصا در جمع شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.
بیانیه مأموریت
هدف ما در مجموعه رادصا صرفا ارايه و فروش محصولات نرم افزاري يا سخت افزاري به مشتري نيست. رادصا به عنوان يک ارايه دهنده راهکار مبتني بر فناوري اطلاعات به عنوان مشاوري امين، بهترين و مقرون به صرفه ترين راهکار را که مي تواند تلفيقي از خدمات نرم افزاري و سخت افزاري باشد به مشتري ارائه مي نمايد.
یکی از مهترین اصول برای رادصا به روز بودن دانش فنی کادر مدیریتی و اعضا در حوزه تخصصی هر واحد می باشد. زیرا در عصر حاضر نرم افزارهایی که با متدلوژی های قدیمی و تاریخ گذشته تولید می شوند، دیگر نمی توانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.
رادصا به مخاطبان خود، بیش از مشتری به چشم شریک تجاری می نگرد، از همین روی توسعه کسب و کار آنها را ارجح تر از رشد مالی خود می داند.
چشم انداز
چشم انداز پيش روي رادصا تلاش در راه توسعه صنعت فناوري اطلاعات در ميهن اسلامي مان ايران و در گام بعد فعاليت در عرصه فراملي در سطح منطقه در زمينه فناوري اطلاعات مي باشد، تا گامي باشد جهت ورود به کسب و کار جهاني فناوري اطلاعات.