Menu
Tel:+98 21 88218465
Email : info[at]radsa.ir

Email : info[at]radsa.ir      Tel:+98 25 37731517

سامانه مدیریت سمینارها و همایش ها رادسمینار

رادسمینار

جامعه رو به رشد کشور ما این روز ها شاهد برگزاری سمینار ها، همایش ها و گردهمایی های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی است که موسسات، ارگان ها و سازمان های مختلف جهت به اشتراک گذاری آخرین دستاوردهای خود اقدام به برگزاری آنها می کنند. 

 بزرگترین آسیبی که به اغلب همایش ها وارد است، نبود گزارش و آماری دقیق از چگونگی برگزاری، میزان رضایتمندی حضار، تعداد شرکت کنندگان، زمان حضور آنها در سالن، مخارج و درنتیجه ابهام در منافع مالی آن است. همین امر موجب شده تا بسیاری از مدیران نسبت به بازدهی مادی و معنوی این گونه همایش ها ابراز تردید کنند. 

 سامانه ی «رادسمینار» که به منظور افزایش بهره وری همایش ها توسط تیم فنی گروه رادصا تولید و به بهره برداری رسیده است، تحولی عظیم در این زمینه را موجب شده است. رادسمینار سامانه ای هوشمند و آنالیزگر برای مدیریت بهتر و افزایش بهره وری همایش ها و سمینارها می باشد.

اطلاعات کاملی که نرم افزار رادسمینار از همایش ها، کارگاه های عملی، منابع مصرفی، سطح علمی حضار، ساعت ورود و خروج میهمانان و... ارائه می کند، گزارش دهی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری رویدادهای بعدی را ممکن میسازد.

اسلیمی
کنفرانس
همایش
اجلاس
سمینار
اسلیمی

به طور کلی می توان گفت که رادسمینار سامانه ای هوشمند و آنالیزگر برای مدیریت بهتر و افزایش بهره وری همایش ها و سمینارها می باشد. با استفاده از امکاناتی که این نرم افزار ارائه می دهد، برگزاری و مدیریت همایش ها بسیار ساده تر شده و با شفاف شدن فرایندها، توجیه اقتصادی هر رویداد بخوبی قابل ارزیابی خواهد بود.

کنفرانس

درنتیجه پس از برگزاری سمینار، با ارائه گزارشات دقیق و آنالیزشده، میزان اثرگذاری کمی و کیفی سمینار و رضایتمندی شرکت‌کنندگان از موضوعات مطروحه، هزینه های مالی و... کاملا قابل اندازه گیری خواهندبود.

اسلیمی

1. امکانات سامانه برای مدیریت امور پیش از برگزاری:

  • تعریف سمینار های مختلف و تعیین بازه های زمانی مربوطه
  • تعریف هدایا، پکیج های اهدایی و نفرات مورد پذیرایی
  • ثبت نام آنلاین شرکت کنندگان یا ثبت توسط کاربر سامانه
  • امکان ورود جمعی اطلاعات مهمان ها از طریق فایل اکسل

2. امکانات سامانه برای مدیریت امور حین برگزاری:

  • کنترل ورود و خروج مهمانان بصورت آنلاین
  • کنترل کارت هویتی شرکت کنندگان (بارکد یا RFID) جهت تعیین سرویس های ویژه یا پکیج های اهدایی
  • ارتباط همزمان پرسنل حاضر و دریافت پیام از مرکز
  • کنترل لحظه ای رویدادهای همایش با استفاده از نسخه اندروید
  • دسته بندی مهمانان جهت ارائه سرویس های خاص

3. امکانات سامانه برای مدیریت امور پس از برگزاری:

  • گزارشگیری از میزان حضور شرکت کنندگان و ورود و خروج آنها به کارگاه ها
  • گزارش میزان پذیرایی و پکیج های اهدا شده
  • گزارش از فعالیت های پرسنل برگزار کننده

دی ان ان