Menu
Tel:+98 21 88218465
Email : info[at]radsa.ir

Email : info[at]radsa.ir      Tel:+98 25 37731517

سامانه پاسخگوی هوشمند و تلفن گویا

تلفن گویا

در هر مجموعه چگونگي ارائه خدمات به مراجعين و داشتن سيستم‌هاي پاسخگويي به مشتريان، يكي از مهم‌ترين عوامل رضايت مشتريان و در نتيجه سودآوري مجموعه است. با توجه به گسترش خدمات تلفني و دسترسی آسان از تلفن براي عموم مردم، معمولا ارتباط تلفني اولين و مهم‌ترين راه ارتباط مردم با سازمان است. از این رو داشتن بخش روابط عمومي و پاسخگويي به مراجعين يكي از اساسي‌ترين نيازهاي هر سازمان بوده و در بسياري از مواقع نيروي انساني بسياري را درگير خود مي‌نمايد.
به همین منظور سامانه هایی تحت عنوان تلفن گويا وارد بازار شده و موجب سهولت در ارتباطات تلفنی شدند بدین صورت که، ارباب رجوع بدون نياز به داشتن امکانات خاص، با در اختيار داشتن يك خط تلفن معمولي می تواند با اين سيستم تماس گرفته و اطلاعات لازم خود را كه قبلا در اين سيستم براي آنها فراهم گرديده به صورت صوتي دريافت كند.
سامانه پاسخگوی هوشمند تلفن گویا، به عنوان یك سامانه پاسخگوی 24 ساعته به تماس‌های تلفنی، جهت مکانیزه کردن بخش‌های مختلف شركت‌ها، سازمان‌ها، مراكز و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سامانه می‌تواند با ارائه سرویس‌های مختلف، بسیاری از نیازهای مشتریان را از طریق تلفن مرتفع نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه، زمان و همچنین رضایتمندی مشتریان گردد.

اسلیمی

سامانه تلفن گویا شرکت رادصا، با توجه به كاربردهای گوناگون و نیازهای متفاوت شركت‌ و یا سازمان شما، علاوه بر ارائه امكانات كلی دیگر سامانه‌های گویا، می‌تواند به سرعت مطابق نیازهای داخلی شما طراحی گردد.
با توجه به اینکه مردم تماس تلفنی را به سایر روش های ارتباطی ترجیح می دهند، سامانه تلفن گویای قابل اطمینان و پایدار، نقش کلیدی در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان دارد. تلفن گویای شرکت رادصا می تواند از طریق اتصال به نرم افزارهای دیگر سازمان و با ارائه انواع امکانات تلفنی، شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید.

اسلیمی

برخی از امکانات سامانه تلفن گویا شرکت رادصا:

  • امکان تعریف خطوط داخلی و شهری بر اساس نیاز و ساختار سازمان
  • مشاهده وضعیت کلیه خطوط داخلی و شهری به صورت آنلاين
  • امکان تعیین شماره های داخلی از طريق نرم افزار
  • امکان تعریف سطوح دسترسی به خطوط شهری و داخلی
  • امکان محدود کردن مدت زمان مکالمات
  • سرعت بالای انتقال مکالمات
  • صف انتظار برقراری ارتباط با داخلی با امکان اعلام نوبت
  • نمایش شماره تماس گیرنده بر روی کامپیوتر
  • امکان شماره گیری از طریق کامپیوتر
  • امكان برقراري ارتباط با نرم افزارهاي CRM سازمان
  • کنفرانس تلفنی (مکالمه چند نفره)
  • انتقال مکالمات بر روی بستر IP(با استفاده از کارت مبدل)
  • امکان تعیین موزیک انتظار
  • امكان پياده سازي مركز تلفن اعتباري جهت كنترل تماس هاي خروجي سازمان
  • نمایش شماره تماس گیرندگان (Caller ID) بر روی تلفن بدون نیاز به گوشی با مدل خاص
  • امکان تعیین اولویت تماس خارجی برای هر خط شهری و داخلی به طور مستقل
  • عدم از کار افتادن سامانه در صورت بروز مشکل و قطعی برق و خاموش شدن کامپیوتر
  • امکان برنامه ریزی و کنترل مرکز تلفن از طریق نرم افزار کاملا فارسی
  • ضبط كليه مكالمات ورودي و خروجي
  • سامانه ارسال و دريافت فكس كامپيوتري
  • ارائه گزارشات عملكرد سيستم به صورت تفكيكي و تجمعي
  • و...
دی ان ان