Menu
Tel:+98 21 88218465
Email : info[at]radsa.ir

Email : info[at]radsa.ir      Tel:+98 25 37731517

اخبار

اولین همایش سالانه NFICTE

رادصا حامی اصلی اولین همایش سالانه یافته های نوین در عصر فناوری اطلاعات NFICTE

در این مراسم که مهندس حامدی بنیانگذار رادصا نیز حضور داشتند، از صاحبان مقالات برتر و پیشکسوتان صنعت فناوری اطلاعات کشور تقدیر به عمل آمده و هدایایی به ایشان تقدیم گردید.

مهندس سید مصطفی فقیه مدیر بازرگانی رادصا به عنوان سخنران ویژه همایش به ارائه مطلب علمی در مورد استارت آپ ها و شتابنده ها پرداخت که از قول شرکت کنندگان همایش جذاب ترین بخش این همایش لقب گرفت. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در قم، با اشاره به اینکه در حال حاضر ظهور استارت‌اپ‌ها، موجب رونق علمی و اقتصادی در دنیا شده است، گفت: امروزه شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند با استفاده از مدل کسب و کار استارت‌اپ‌ها، به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده و شرکت‌های بزرگ را نیز پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه علت اصلی پیشرفت سریع استارت‌اپ‌ها، استفاده از مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر است، افزود: یکی از موفق‌ترین استارت‌اپ‌های جهان، اپلیکیشن سفارش تاکسی اوبر است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده است و تا به حال ارزش آن به ۴۱ میلیارد دلار رسیده است.


مدیر بازرگانی شرکت رادصا ضمن بیان مشکلات اصلی پیش روی استارت‌اپ‌ها و نیز معرفی راه حل هر کدام گفت: پیدا کردن نیروی کار مناسب و ارزان، محل استقرار تیم و تامین سرمایه اولیه از جمله مشکلات اصلی استارت‌اپ‌ها است.

فقیه ضمن معرفی برخی استارت‌اپ‌های مطرح ایرانی، بخصوص در حوزه بانوان خاطرنشان کرد: رادصا آمادگی لازم برای شتاب دهی به کسب و کار‌های نوپا از طریق آموزش، مشاوره، فراهم‌آوری فضای کار و سرمایه‌گذاری اولیه را دارد.
 
مدیر بازرگانی شرکت رادصا، سرمایه گذاری بر روی استارت‌اپ‌ها در کشور را نقطه عطفی برای بازار کار برشمرد و تصریح کرد: شیوه کسب و کار نوین بر مبنای مدل استارت‌اپ که در دنیا فراگیر شده، بسیار مورد توجه است، زیرا می‌تواند تحولی در کسب و کارهای سنتی ایرانی به‌وجود ‌آورده و ارائه خدمات و محصولاتی با کیفیت را همراه با ارزش آفرینی مناسب ترویج دهد.


 

Print
نویسنده: روابط عمومی
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
5/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان