Menu
Tel:+98 21 88218465
Email : info[at]radsa.ir

Email : info[at]radsa.ir      Tel:+98 25 37731517

وبلاگ

مدیریت بحران در همایش بین المللی!

چند روز پیش نسخه جدید سامانه «مدیریت سمینار و همایش رادسمینار» در یک همایش بین المللی و خیلی مهم در حال استفاده بود. روز اول همایش همه چیز به خوبی پیش می رفت، اما یک دفعه اتفاق عجیبی افتاد!


سامانه رادسمینار از اول صبح در چهار گیت ورودی درحال استفاده بود و مسئولین هر گیت مشغول چک و ثبت کردن هویت شرکت کنندگان همایش بودند، کار به سرعت پیش می رفت و مشکلی وجود نداشت. اما سر ظهر یک دفعه سامانه رادسمینار در تمام گیت ها از کار افتاد! حتی نسخه اندروید آن هم کار نمی کرد.

 


من برای رصد اوضاع به محل برگزاری همایش رفته بودم و دقیقا در همان لحظه این اتفاق افتاد. وقتی دیدم مسئولین کنترل هویت گیت ها نمیدانند باید چکار کنند، خودم دست به کار شدم. چون اکسس پوینت را در آخرین لحظات نصب کرده بودند، اول فکر کردم حتما شبکه مشکل پیدا کرده است. اما بعد از بررسی هایی که انجام دادم، دیدم شبکه مشکلی ندارد. 

تصمیم گرفتم یک سری هم به سرور بزنم، تا ببینم مشکل از کجاست؟! چون بخاطر محدودیت های موجود، سرور رادسمینار را در یکی از اتاق های اداری ساختمان محل برگزاری همایش گذاشته بودیم، کمی نگران بودم.

وقتی با سرعت خودم را به اتاق محل سرور رساندم، دیدم برخی مهمانان و کارمندان عزیز آنجا دورهمی برگزار کرده و خوش و خرم مشغول صرف ناهار هستند. یک نفر هم در کمال آرامش ظرف ناهارش را روی میز (سرور) گذاشته و خیلی با اشتها مشغول صرف ناهار است، کابل پاور سرور را هم از برق کشیده و شارژر موبایلش را جای آن گذاشته است!
Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
سید مصطفی فقیه

سید مصطفی فقیهسید مصطفی فقیه

سایر نوشته ها توسط سید مصطفی فقیه

تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

Please solve captcha
x
دی ان ان