Menu
Tel:+98 21 88218465
Email : info[at]radsa.ir

Email : info[at]radsa.ir      Tel:+98 25 37731517

وبلاگ

راه موفقیت

همراه با نقشه و نمایش میانبر ها !

شما موفقیت رو در چه میبینید؟ در چه جستجو می کنید ؟ تلاش شبانه روزی برای رسیدن به موفقیت قابل تقدیره اما خیلی ها دوست دارند از یک راه میانبر به موفقیت برسند .

در تحقیقی (صحیح یا غلط به عهده ی نویسنده ی آن) میخواندم ، ثابت شده که ما ایرانی ها کم خونی داریم و این باعث می شود برای رسیدن به موفقیت دنبال راه میانبر بگردیم . این خواسته در نفس خودش محلی از اشکال ندارد . چرا که عمر کوتاه است و شوق پیشرفت در انسان بی نهایت . لیکن آن چیز که باعث میشود این میل به راه میانبر، خوب یا بد شود انتخاب راه است . انتخاب راه درست که هدف وسیله را توجیه نکند .

راه میانبری در خلقت برای ما قرار داده اند که اغلب از آن غافلیم . این راه جواب داده است . هر کس امتحان کرده جواب گرفته و کامروا گشته است. پاسخ ساده و کوتاه است. "نیکی به پدر و مادر" ! همین ! اما به این آسانی ها هم نیست. در این راه استقامت لازم است. حتی ترشرویی هم نباید بکنی چه رسد به تند خویی 

اعتقاد شخصی حقیر این است که خداوند در خلقت این جهان کلید های مخفی بسیاری قرار داده که هر کس به آنها دست یابد در این دنیا (حداقل!) کامرواست . این کلید ها به دین و مذهب و اعتقاد فرد خیلی مربوط نیستند. از جمله ی آنها نیکی به پدر و مادر است .فرقی نمی کند مسلمان باشی، مسیحی باشی، یهودی یا زرتشتی! به پدر و مادرت نیکی کن و با آنها به شایستگی برخورد کن تا دنیا درهای خود را به روی تو باز کند .

انسان وقتی این عبارات را میشنود یا میخواند ناخودآگاه به این جمله می اندیشد که موفقیت در کجا بود ولی من در کجا به دنبال آن بودم!! آب در کوزه و ...

یا حق!

Print
0 نظرات
رتبه بندی این مطلب:
5/0

دسته ها: وبلاگ, دل نوشتهتعداد نمایش ها: 7729

کلمات کلیدی: راه موفقیت موفقیت کلید موفقیت میانبر تلاش هدف

حمیدرضا حامدی

حمیدرضا حامدیحمیدرضا حامدی

Founder & Software Architect at Radsa.ir

سایر نوشته ها توسط حمیدرضا حامدی

تماس با نویسنده

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

ارتباط با نویسنده

Please solve captcha
x
دی ان ان